Жүктелуде...

loading

Сұрақ-Жауап

Сұрақ-Жауап

 
Қалай қайтаруға болады? 1. Қайтаруды LC Waikiki-дің кез келген дүкенінде жүзеге асыруға болады, сізде жеке куәлік, қайтарылатын тауарлар және тапсырыстың шот-фактурасы болу керек.
2. Қайтаруды кез келген курьерлік қызмет арқылы жүзеге асыруға болады. 
Қайтару туралы толығырақ ақпаратты «Қайтару және айырбастау» бөлімінен таба аласыз.
 
 
Ақша қанша уақытта қайтарылады? 1.Тапсырысты қолма-қол ақшамен төлеген жағдайда - қайтару сіздің қалаған дүкеніңізде қолма-қол ақшамен жүзеге асырылады.  
2. Төлем карточкаларымен төлеген жағдайда - біздің терминалға тауарлар түскен сәттен бастап 3 жұмыс күні ішінде сатып алушының картасына ақша қайтарылады. Біздің терминалға қайтарылатын тауарларды жеткізудің ең ұзақ уақыты - 10 жұмыс күні.
 
 
Тапсырысты жеткізу қанша тұрады? Тапсырыс PONY EXPRESS курьерлік қызметі арқылы тапсырыс берушінің үй мекенжайына немесе LC Waikiki дүкеніне жеткізіледі.
Жеткізу құны - 3000 теңге.
23000 теңге немесе одан да көп сомаға тапсырыс берген жағдайда - жеткізу тегін. 
15 000 теңгеден жоғары тапсырыстар үшін Алматы және Астана қалалары бойынша жеткізу тегін, одан аз сомаға – 1500 теңге.
 
 
Жеткізу кезінде тауарды өлшеп көруге бола ма? Интернет-дүкенде тауарларды (онлайн режимінде) сатып алу кезінде киімді өлшеп көруге болмайды. Егер тауар сәйкес келмесе, қайтару дүкен немесе курьерлік қызмет арқылы жүзеге асырылады.
 
 
Тапсырыстан қалай бас тартуға болады? Жеке параққа кіргеннен кейін кез келген парақтың, экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Менің тапсырыстарым» сілтемесін нұқыңыз. Егер сіздің тапсырысыңыз «Күту бойынша растау», «Күтілетін төлем», «Расталған» күйінде болса, сіз тапсырысыңыздан бас тарта аласыз. Басқа жағдайларда сіз тапсырыстан біздің компанияның қолдау қызметі арқылы бас тартсаңыз болады.
 
 
Егер менде пассивті аккаунт болса? Мүмкін сіз құпия сөзді бірнеше рет қате енгізген шығарсыз және қауіпсіздік мақсатында аккаунтыңыз бұғатталған. Бұл жағдайда сіз біздің компанияның қолдау қызметіне хабарласуыңыз керек.
 
 
Мен қалай төлей аламын? Сіз қолма-қол ақшамен төлей аласыз - тапсырыс беруші курьерден тауарды алған кезде тапсырыс құнын төлейді. Біздің интернет-дүкендегі төлем картасы бойынша төлем тек Visa, MasterCard, PayDa карталарымен жүзеге асырылады.
 
 
Құпия сөзді ұмыттыңыз ба? Сайтта құпия сөзді қайта жаңартуға болады. Ол үшін «Кіру» сілтемесін нұқыңыз, содан кейін «Құпия сөзді ұмытыңыз ба?» сілтемесін нұқыңыз және тіркелу кезінде көрсетілген поштаны енгізіңіз, содан кейін хабарлама түрінде жаңа құпия сөз жіберіледі.
 
 
Тапсырысты қалай бақылауға болады? 1. Тіркелгеннен кейін кез-келген парақтағы экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Менің тапсырыстарым» сілтемесін нұқып, тапсырысыңыздың қай жерде тұрғанын біле аласыз, ол үшін «Жеткізуді бақылау» батырмасын басыңыз.
2. Тапсырыс бергеннен кейін, сатып алушының электронды поштасына хабарлама түрінде тапсырыс бақылаіға арналған сілтеме жіберіледі.
 
 
 Мекенжайды қалай өзгертуге болады? Тіркелгеннен кейін кез келген парақтың, экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Менің тапсырыстарым» сілтемесін нұқыңыз. Егер сіздің тапсырысыңыз «Күту бойынша растау», «Күтілетін төлем», «Расталған» күінде болса, мекен-жайыңызды тапсырыс мәліметтерін енгізу арқылы өзгертуге болады. Егер тапсырыс басқа күйде болса, біздің компанияның қолдау қызметіне хабарласу арқылы мекенжайды өзгертуге болады.
 
 
Егер тауар зақымдалған немесе бүлінген болса, не істеу керек? Кез келген дүкеннен немесе курьерлік қызмет арқылы қайтара аласыз.