Жүктелуде...
Мен Kaspi QR кодын сканерлей алмай отырмын. Не істеу керек?
Kaspi қолданбасын жауып, қайта ашып, қайта әрекет жасап көріңіз. Немесе LC Waikiki аккаунтыңыздағы себетке қайта оралып, тапсырыс пен төлем жасау кезеңдерін қайтадан өтіңіз.
Kaspi QR арқылы төлем өтпеді, бірақ менің есепшотымнан ақша алынды. Не істеу керек?
Kaspi кері байланыс орталығына 2323 нөміріне қоңырау шалу қажет.
Kaspi QR арқылы төлем жасау кезінде интернет байланысы үзіліп қалса, не болады?
Интернет байланысы жоғалып кеткен жағдайда екі сценарий болуы мүмкін:
1) Сатып алуды растау сұранысы Kaspi-ге жетпей қалды. Бұл жағдайда төлем алынбайды.
2) Сатып алуды растау сұранысы Kaspi-ге жетті. Төлем сәтті аяқталды, тапсырыс туралы хабарлама LC Waikiki-ге келеді, бірақ клиент «Интернет байланысы жоқ» деген мәтінмен баннерді көріп қалуы мүмкін. Бұл жағдайда парақшаңызға кіріп «Тапсырыстарым» бөлімін тексеріңіз.
Kaspi QR арқылы төлем жасағаннан кейін растау хабарламасы келмеді. Менің тапсырысым қабылданды ма?
Егер Kaspi QR арқылы төлем жасағаннан кейін растау хабарламасын алмасаңыз, «Тапсырыстарым» бөліміне өтіп, тапсырыс рәсімделгенін тексеріңіз. Сондай-ақ, электронды поштаңыздағы кіріс хаттар папкасын тексеріңіз. Сұрақтарыңыз болған жағдайда кері байланыс орталығына қоңырау шалыңыз.